Reklāma

Izklaide, iespēja izrauties no ikdienas, socializēšanās, kino apmeklēšanas rituāli un kino skatīšanās pārdzīvojums – tās ir izjūtas, kuras skatītāju saista modernā kinoteātrī. Īpašajā kinoteātra atmosfērā, kad skatītājs ir koncentrējies darbībai uz ekrāna, un ir atvērts reklāmai, tā iedarbojas gan tieši, gan zemapziņas līmenī.

Kinoteātros iespējams sasniegt plašu maksātspējīgo skatītāju auditoriju. Savukārt precīzu mērķa grupu – sievietes, vīriešus, ģimenes ar bērniem, pusaudžus, jauniešus, jaunus pieaugušos, nobriedušus kino mākslas cienītājus u.c. - var uzrunāt precīzi, izvēloties kinoteātri, filmas žanru un reklāmas demonstrēšanas laiku.

Kinoteātrī vienlīdz labi darbosies gan reklāma uz ekrāna, gan asprātīgi organizēta prezentācija vai uzmanību piesaistoša vizuālā reklāma kinoteātra telpās.